Thursday, February 19, 2009

网赚中英文专业翻译对照表(四)

此部分包括其它用于及发生问题时的英语用于。

Session 登陆、访问、期限
Vacation 假期、度假
frozen 冻结
cheque 支票,完全等同于check
previous 上一个,前一个
Purchase Advertising 购买广告
Purchase 购买
Individual Payrate (对于你)特定的付费标准


Please pay me the money!(请求支付)
request payment (请求付款)
Best Regards (诚挚的问候)
You have already visited this sponsor and your account was credited at that time. (您已经参观这个页面并且您的帐户在那时已经建立。)
Can you tell me how to deposit?
Can you tell me how to send the money to you?(寻问如何汇款)
Select categories of interests to you (填兴趣选项)
I'm a cheater 我是骗子
do not read English 读不懂英文

Hope your site is going to be better and better!(祝您的网站越办越好!)
don't click 非点呀
is getting better (越来越好)
cheat link 欺骗链接(也是非点)
your account will be deleted 你的帐户将被删除(还是非点)
credit,paid, point(点数、款额),
You just got credit(paid/point) for this email. (你已从本邮件中获得点数支付.)
Referral, downline(下线)
You Just Got A Referral For ^^^.com(你刚刚在^^^站获得一个下线.)
Click(点击) Links(连接) 2(To) 4(For).
Click Link(s) Below 2 Get Paid(点下面的连接获取报酬)

1.帐号被删:
My account is 帐户名 .I have receive company's and said that I have cheat!However, I have never cheat !Can you help me to check about it?
Thank you for your kind attention!
我的帐户是……我收到公司信说我作弊,但是我并没有作弊,请问你可不可以帮我检查一下?
谢谢你!

2.收不到支票:
My account is 帐户名 .I still have not got the cheque of 月 份!Can you help me to check about it?
Thank you for your kind attention!
我的帐户是……我还没有收到X月的支票!请问你可不可以帮我检查一下?
谢谢你!

3.统计不符:
My account is 帐户名 .I should have $ X in my account.However, there are only $Y,Can you help me to check about it?
Thank you for your kind attention!
我的帐户是……我应该有X元在帐户中,但是帐户只有Y元,请问你可不可以帮我检查一下?
谢谢你!

4.无法登陆:
My account is 帐 户 名 .I used to login everyday.However, i cannot login today!Can you help me to check about it?
Thank you for your kind attention!
我的帐户是……我平常可以正常登陆的,但是今天多次登陆,都无法成功!请问你可不可以帮我检查一下?
谢谢你!

5.无法跑surfbar:
My account is 帐 户 名 .I cannot use the viewbar,everytime i use it ,it said XXXXX.What should i do?
Thank you for your kind attention!
我的帐户是……我用不到viewbar,每次我用它时,它也说XXXXX。我应该怎样办?
谢谢你!

6.取消帐户:
My account is 帐 户 名 .My password is 密 码. I would like to cancel my account.
Thank you for your kind attention!
我的帐户是……我的密码是……我想取消帐户。
谢谢你!

返回首页 写作工具 博客赚钱 收钱工具 博客英语 博客营销

Blogtools Makemoney Moneytools BlogEnglish BlogMarketing

SEO~SOSO 欢迎转载 分享

No comments:

Post a Comment

thinks for your comment,it will be checked soon……